فروشگاه همه چی ارزونه
فروشگاه همه چی ارزونه
فروشگاه زیبا

ساپورت طلایی براق

قیمت: 26000 تومان

ساپورت طلایی براق بسیار بی نظیر و شیک و زیبا رنگی طلائی همانند هنرمندان بدرخشید شلوار براق طلایی کاری بسیار زیبا و شیک می باشد که شما می توانید این شلوار را در مهمانی های خود با تاپ و لباس هایتان ست کنید. جنس این شلوارها دیسکوی براق می باشد و رنگ طلایی آن باعث شده این شلوار ها کاری متفاوت شوند.

محصولی که برای شما در نظر گرفته ایم، میتواند یک هدیه خوب به زوج های جوان باشد: ساپورت براق طلائی . در نظر اول مطمئنا برق خوشرنگ این محصول شما را میگیرد که گواه طراحی منحصر به فرد و جذاب آن است. ساپورت براق طلائی با کیفیت بالای دوخت کاملا جذب بدن شده و جلوه ای زیبا به اندام شما خواهد داد از این محصول نمونه های متفاوتی وجود دارد ، که خوشبختانه باید اعلام کنیم نمونه ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ما ، از کیفیت بالای پارچه و دوخت بهره مند بوده و قابل مقایسه با نمونه های بی کیفیت و تقلبی نمی باشد. ساپورت براق طلائی را میتوانید بعنوان یک هدیه برای همسر و عشقتان و یا بعنوان یک سورپرایز برای یک رابطه گرم و صمیمی تهیه نمایید. قسمت داخلی ساپورت براق طلائی کاملا نرم و لطیف است و هیچ گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد.
تـــــــــوجـــــــــه : لطفا نام و نام خانوادگي ، شماره موبايل ، شماره تلفن ثابت و آدرس خود را به همراه كد پستي به صورت كامل وارد نماييد تا محصول بدون هيچ مشكلي و در كمترين زمان به دست شما برسد ..... جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 5 يا10 رقمي در انتهاي آدرس الزامي است ..... مثال : خوزستان - اهواز - خيابان عامري - پلاك 21 - كد پستي 2334875690 ..... پرداخت وجه به مامور پست ..... تحويل 2 الي 7 روز كاري ..... با تشكر

برخی از ویژگیها
1) مناسب سایز : 38 تا 42  2) جنس پارچه دیسکو و براق میباشد  3) با هديه دادن اين ساپورت فوق العاده عزيزانتان را غافلگير كنيد.  4) جنس ديسكوي اين ساپورت ايجاد حساسيت نمي كند و با شست و شو پاره و يا خراب نمي شود  5) به علاوه اينكه اين ساپورت كشي است و بصورت جذب مي باشد.


خرید ساپورت طلایی براق

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

khaleghi



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 مهر 1392برچسب:خریدساپورت طلایی,ساپورت طلایی براق,خرید پستی ساپورت, توسط خالقی